UMOWA OFERTY PUBLICZNEJ

Sieć salonów urody Fast Line Studio

UMOWA OFERTY PUBLICZNEJ

 

Niniejsza Umowa zostaje zawarta pomiędzy Klientem a Siecią Salonów Urody Fast Line Studio.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z postanowieniami niniejszej Umowy przed umówieniem się na usługę w Salonie Urody na okres od 15 do 31 grudnia.
Warunkiem umówienia wizyty na okres sylwestrowy (15 grudnia – 31 grudnia) jest opłacona rezerwacja pobytu w Sieci Salonów Urody Fast Line Studio w wysokości 50% kwoty zarezerwowanych usług.

Zapłata za usługi w ramach takiej rezerwacji w określonym terminie oznacza akceptację warunków niniejszej umowy.

  1. Konieczność opłacenia rezerwacji procedury

Zdarzają się przypadki, gdy klientki umawiają się na zabieg, a następnie nie przychodzą bez wcześniejszego powiadomienia o odwołaniu i nie odbierają naszych telefonów.

W tym samym czasie czas technika paznokci jest już zajęty przez określony czas i nie możemy umówić się na kolejną wizytę z tym technikiem w tym samym czasie. Jest to szczególnie bolesne i wpływa na pracę naszego salonu w okresie sylwestrowym. Kiedy chętnych do odwiedzenia salonu jest znacznie więcej niż godzin w ciągu dnia.

Aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, prosimy o zrozumienie, że umawiając się na usługę w Sylwestra, należy dokonać płatnej rezerwacji usługi – w wysokości 50% kwoty zarezerwowanych usług.

  1. Termin płatności za rezerwację

Płatności należy dokonać w ciągu jednego dnia od dokonania rezerwacji. Jeśli do daty wizyty pozostało mniej niż 2 dni – w ciągu 2 godzin.

Jeśli klient nie zdąży dokonać przedpłaty w terminie określonym powyżej, jego wizyta zostanie automatycznie anulowana.

Dokonując płatności za rezerwację, klient potwierdza fakt umówienia się na konkretną datę i godzinę uzgodnioną z administratorem telefonicznie, lub poprzez wiadomości w komunikatorach internetowych, lub poprzez chatbota Fast Line Studio.

  1. Zwroty i anulowanie

Jeśli w określonym okresie sylwestrowym klient powiadomi o anulowaniu lub przełożeniu wizyty na więcej niż 10 dni przed datą rezerwacji (na którą dokonano przedpłaty), odpowiednie środki pozostaną na koncie klienta, które jest zarejestrowane w systemie CRM i mogą zostać wykorzystane podczas następnej wizyty w salonie kosmetycznym. W przeciwnym razie kwota nie jest przekazywana i nie jest zwracana, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie 4.

  1. Niezależnie od warunków, zwrot lub przeniesienie rezerwacji jest możliwe na określonych warunkach:
  • Anulowanie nagrania z inicjatywy sieci Fast Line Studio
  • Zmiana godziny z inicjatywy sieci Fast Line Studio
  • Usługa nie doszła do skutku z powodu niemożności wykonania usługi z winy sieci Fast Line Studio.
  • A także w przypadku dostarczenia dokumentów potwierdzających częściową niezdolność do pracy z powodu COVID lub innej choroby.
  1. Szczegóły płatności:

Fast Line Studio Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Regon: 523414366

Bank account 94 1020 2892 0000 5402 0838 2568