UMOWA OFERTY PUBLICZNEJ
UMOWA OFERTY PUBLICZNEJ
Niniejsza Umowa zostaje zawarta pomiędzy Klientem a Siecią Salonów Urody Fast Line Studio.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z postanowieniami niniejszej Umowy przed umówieniem się na usługę w Salonie Urody na okres od 15 do 31 grudnia.
Warunkiem umówienia wizyty na okres sylwestrowy (15 grudnia – 31 grudnia) jest opłacona rezerwacja pobytu w Sieci Salonów Urody Fast Line Studio w wysokości 50% kwoty zarezerwowanych usług.
Zapłata za usługi w ramach takiej rezerwacji w określonym terminie oznacza akceptację warunków niniejszej umowy.
- Konieczność opłacenia rezerwacji procedury
Zdarzają się przypadki, gdy klientki umawiają się na zabieg, a następnie nie przychodzą bez wcześniejszego powiadomienia o odwołaniu i nie odbierają naszych telefonów.
W tym samym czasie czas technika paznokci jest już zajęty przez określony czas i nie możemy umówić się na kolejną wizytę z tym technikiem w tym samym czasie. Jest to szczególnie bolesne i wpływa na pracę naszego salonu w okresie sylwestrowym. Kiedy chętnych do odwiedzenia salonu jest znacznie więcej niż godzin w ciągu dnia.
Aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, prosimy o zrozumienie, że umawiając się na usługę w Sylwestra, należy dokonać płatnej rezerwacji usługi – w wysokości 50% kwoty zarezerwowanych usług.
- Termin płatności za rezerwację
Płatności należy dokonać w ciągu jednego dnia od dokonania rezerwacji. Jeśli do daty wizyty pozostało mniej niż 2 dni – w ciągu 2 godzin.
Jeśli klient nie zdąży dokonać przedpłaty w terminie określonym powyżej, jego wizyta zostanie automatycznie anulowana.
Dokonując płatności za rezerwację, klient potwierdza fakt umówienia się na konkretną datę i godzinę uzgodnioną z administratorem telefonicznie, lub poprzez wiadomości w komunikatorach internetowych, lub poprzez chatbota Fast Line Studio.
- Zwroty i anulowanie
Jeśli w określonym okresie sylwestrowym klient powiadomi o anulowaniu lub przełożeniu wizyty na więcej niż 10 dni przed datą rezerwacji (na którą dokonano przedpłaty), odpowiednie środki pozostaną na koncie klienta, które jest zarejestrowane w systemie CRM i mogą zostać wykorzystane podczas następnej wizyty w salonie kosmetycznym. W przeciwnym razie kwota nie jest przekazywana i nie jest zwracana, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie 4.
- Niezależnie od warunków, zwrot lub przeniesienie rezerwacji jest możliwe na określonych warunkach:
- Anulowanie nagrania z inicjatywy sieci Fast Line Studio
- Zmiana godziny z inicjatywy sieci Fast Line Studio
- Usługa nie doszła do skutku z powodu niemożności wykonania usługi z winy sieci Fast Line Studio.
- A także w przypadku dostarczenia dokumentów potwierdzających częściową niezdolność do pracy z powodu COVID lub innej choroby.
- Szczegóły płatności:
Fast Line Studio Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon: 523414366
Bank account 94 1020 2892 0000 5402 0838 2568